Molecule de ardere a grăsimilor

înapoi sfaturi pentru pierderea în greutate

Ca raspuns la exercitii fizice, oamenii de stiinta au observat acum un mare spike in nivelurile de hormon de grasime anterior crezut ca nu au legatura cu efortul fizic. Descoperirea arunca o lumina noua asupra procesului metabolic si ridica noi obiective pentru abordarea pierderii in greutate.

corelife pierdere în greutate hoover al

Centrale pentru noua descoperire sunt diferitele tipuri de grăsimi din corpul uman. În timp ce celulele adipoase albe stochează energie excesivă ca lipide și joacă un rol-cheie în obezitate, boli de inimă și diabet, grăsime brună sau țesut adipos, este considerată o grăsime bună, bogată în mitocondriile care ard lipidele și glucoza pentru a genera căldură corporală cald la temperaturi scăzute.

greu de pierdut în greutate cu diu de cupru

Până de curând, sa crezut că numai copiii aveau grăsime brună, folosindu-l pentru a se încălzi până au molecule de ardere a grăsimilor suficient pentru a se tremura, apoi a aruncat-o împreună. Dar o descoperire din că corpul adult conține, de asemenea, cantități reduse de grăsime brună a dat naștere unei noi arii de cercetare care privește modul în care grăsimea albă ar putea fi transformată în maro prin intermediul așa-numitului "comutator de grăsime", cu ulei de pește și nanoparticule injecții doar câteva căi posibile înainte.

Noua cercetare efectuata de oamenii de stiinta de la Scoala de Medicina Harvard si Universitatea de Stat din Ohio Wexner Medical Center se spune ca este primul care se uita in mod cuprinzator la activitatea moleculelor de control al grasimilor, cunoscute sub numele de lipokine in timpul exercitiilor fizice.

Acest lucru însemna atragerea participanților de sex masculin și molecule de ardere a grăsimilor pe diferite grupe modele de somn și pierderea în greutate molecule de ardere a grăsimilor și niveluri de activitate și măsurarea nivelului de lipkin înainte, imediat după și apoi ore după exercițiul de intensitate moderată.

suplimente de pierdere a grăsimilor fără stimulente

Unii subiecți au fost făcuți să călărească o bicicletă timp de 40 de minute, iar alții au alergat pe un treadmill timp de 45 de minute. Această lipocină, purtând numele de 12, diHOME, a fost anterior legată doar de expunerea la temperaturi scăzute, determinând cercetătorii să suspecteze că provenea din grăsime brună, mai degrabă decât albă.

Ei au explorat această teorie prin efectuarea unui alt studiu pe șoareci. Pe masura ce aceste animale s-au exercitat, cercetatorii au descoperit ca activitatea 12, diHOME a crescut.

Alimente care ajuta la arderea grasimilor

Apoi au îndepărtat chirurgical depozitele de grăsimi maro de la șoareci și au verificat din nou. Nu au descoperit semne de creștere a activității de 12, 13 ani în timpul exercițiului, sugerând că suspiciunile lor anterioare au fost pe bani.

fat burner ceai recenzii

Acest lucru a intrigat oamenii de stiinta din cateva motive. Una este că cercetările anterioare au arătat exerciții pentru a atenua activitatea celulelor de grăsime maro la oameni și rozătoare, în timp ce expunerea la rece îi dă un impuls. Celălalt motiv pentru care și-a exprimat interesul este că, în experimentele de urmărire pe șoareci, 12, diHOME părea să acționeze ca un semnal pentru grăsimile maro pentru arderea acizilor grași ca combustibili, ceea ce contravine cercetărilor anterioare.

Arderea grasimilor de pe burta Grăsimea brună arde grăsimea albă tratament obezitate dieta de slabit in post.

De aici, echipa speră să afle mai multe despre modul în care funcționează lipocina 12, diHOME și, în cele din urmă, că rezultatele pot oferi baza pentru medicamentele avansate care reproduc efectele exercițiilor pentru a stimula funcția musculară și pierderea în greutate. Cercetarea a fost publicată în revista Cell Metabolism.

cel mai bun mod pierde grăsimea corporală