Exercitii pentru arderea grasimii, Începe cu o încălzire de 5 minute


Produse GRATIUITE » Antrenament făcut acasă pentru arderea intensivă a grăsimilor Activitatea fizică este foarte importantă nu doar pentru sănătatea generală, ci și atunci când încercăm să pierdem în greutate sau să menținem greutatea dorită.

Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body

Dacă îți dorești să arzi grăsime și să-ți tonifiezi corpul înainte de vară, iată un exemplu de antrenament cu intensitate moderată pentru tot corpul pe care îl poți exercitii pentru arderea grasimii acasă. Va lua doar aproximativ 30 de minute din timpul tău cu tot cu încălzire și răcire post-antrenament! Deci este perfect chiar și pentru cele mai ocupate zile! Tot de ce ai nevoie este un covoraș pentru yoga, un ceas, un prosop și, nu în ultimul rând, apă.

  • Exercitii fizice pentru arderea grasimii | Slab sau Gras
  • Durata scurta 20min — 30min Intesitate ridicata antrenament interval Arde tone de calorii si iti creste rata metabolica pana la de ore dupa antrenament Miscari explozive sprinturi, etc Desi eu personal prefer antrenamentul cardio de intensitate ridicata este mult mai eficient si dureaza mai putiniti recomand sa incerci ambele tipuri, si sa vezi care ti se potriveste mai bine.
  • Subțiri după 50
  • Care Este Cel Mai Eficient Exercitiu Pentru Arderea Grasimii?
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Dacă doriți să ardeți grăsimea în acele zone ale corpului dvs.

Ești gata? Să începem! Începe cu o încălzire de 5 minute Poți începe cu mersul pe loc pentru aproximativ un minut și apoi combină acest exercițiu cu rotirea umărului înainte și înapoi pentru 2 minute.

exercitii pentru arderea grasimii

Încheie încălzirea cu câteva sărituri în loc și laterale - aproximativ exercitii pentru arderea grasimii minut fiecare. Te-ai încălzit?

Exercitii pentru arderea grasimilor – rapid, usor, eficient

Să înceapă distracția. La al doilea salt te laşi în jos în poziţia de ghemuit şi te menți nemişcată timp de 15 secunde. Exerciţiu 2: Porneşti cu picioarele drepte şi braţele pe lângă corp.

exercitii pentru arderea grasimii

Printr-un salt ridică brațele și extinde picioarele. Cu un alt salt revii înapoi în poziția de pornire.

exercitii pentru arderea grasimii

Acum urmează o cană cu apă și o pauză de 1 minut! Continuă cu exercițiile pentru abdomen.

Care Este Exercitiul Nr. #1 Pentru Arderea Grasimii?

Încordează muşchii abdominali pentru susţinerea genunchilor. Pune-ți mâinile în spatele capului și într-un mod sincronizat ridică genunchiul stâng în cotul drept, genunchiul drept în cotul stâng. Exerciţiu 2 : Stând pe spate, ridică picioarele perfect drepte pe verticală în aer. Simultan ridici şi mâinile, folosind muşchii abdominali.

Din nou, un minut pauză. Mâinile trebuie să fie la nivelul umerilor și spatele rămâne drept. Exercițiul 2: Preia poziția de flotări cu picioarele drepte. Pune mai întâi antebrațul stâng pe podea, apoi antebrațul drept, în scopul de a ajunge la poziția de scândură. Apoi, îndreaptă brațul stâng, urmat de brațul drept, pentru a reveni la poziția de pornire. O altă pauză. Coboară piciorul din spate până ajungi cu genunchiul aproape de sol.

Exercitii pentru arderea grasimilor – rapid, usor, eficient

Ai grija ca traiectoria genunchiului piciorului din fata sa nu depaseasca degetele acestuia. Ţine mâinile pe şold și spatele drept. Repetă cu celalalt picior.

  • Blog - Post - Antrenament făcut acasă pentru arderea intensivă a grăsimilor
  • Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?
  • 9 săptămâni pierdeți greutatea
  • Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog
  • Care Este Exercitiul Nr.

Exerciţiu 2: Al doilea exercițiu al acestei secțiuni porneşte din poziţia ghemuit. Traiectoria genunchilor trebuie să fie perpendiculară pe degetele picioarelor. Spatele rămâne drept. Din poziţia ghemuită te ridic dintr-un salt mare. Se repetă timp de 4 minute.

Cele mai bune exercitii cardio ca sa arzi grasimea

Mai bea puțină apă și aproape ai terminat. Acum, urmează partea cea mai bună Finalizează antrenamentul cu exerciții de răcire pentru 5 minute Mersul s-a dovedit a fi un mod foarte eficient de răcire a corpului, deoarece îi permite să revină încet la normal.

exercitii pentru arderea grasimii

Streching-ul la fel este efectiv, doar asigură-te că acoperi toate grupele musculare majore și rămâi în fiecare poziție de întindere timp cel puțin de secunde. Arzător de grăsime unic care țintește grăsimea abdominală! Acum este mai ușor ca niciodată să obții un abdomen plat datorită formulei noi cu acțiune 2 în 1: stimulează arderea grăsimii și previne depozitarea de grăsimi noi.