Cât timp să piardă 18 grăsimi corporale, 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder


Share on Facebook Share on Twitter O prezentare generală a reducerii grăsimii corporale Reducerea grăsimii corporale este unul dintre obiectivele principale cât timp să piardă 18 grăsimi corporale sportivi, adulți activi și indivizi care doresc să piardă în greutate.

Având o compoziție optimă a corpului, se demonstrează că îmbunătățește sănătatea, performanța atletică și aspectul estetic. Potrivit cercetărilor, nivelul scăzut de grăsime corporală, menținând în același timp menținerea musculaturii musculare, oferă un avantaj competitiv.

Alte studii indică faptul că obținerea unei compoziții ideale de grăsime corporală este unică bazată pe cheltuielile individuale de energie. Aceasta înseamnă că ceea ce funcționează pentru o persoană activă poate să nu fie cea mai bună abordare a managementului greutății pentru alta.

  • Cât de repede puteți pierde 5 grăsimi corporale Grăsimi pierde corporale Add: emefehy36 - Date: - Views: - Clicks: Mușchii au nevoie de proteine.
  • Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele
  • Greutatea corporală și stima de sine De grăsime corporală fluctuează în mod natural pe tot parcursul vieții, deci este normal ca nivelurile de grăsimi corporale să se schimbe atunci când vă aflați în adolescență.
  • Mănâncă mai mult grăsime saturată pentru a pierde în greutate
  • Poate u pierde in greutate cu ibs
  • Trader pierderea în greutate a lui joe
  • Cum pierzi grăsimea antebrațului
  • Cost de pierdere în greutate tehnologie cerf

Întrebările frecvente privind pierderea de grăsime pot include: De ce arată grăsimea corporală mai ales într-o zonă?

Este o reducere la fața locului o metodă valabilă pentru pierderea de grăsimi? Zona de ardere a grăsimilor există cu adevărat în exercițiu? Este dieta sau exercițiul crescut cel mai bun mod de a pierde grăsime? Pot crește pierderea de grăsimi prin consumarea anumitor alimente sau suplimente? Bacteriile Gut afectează modul în care stocăm grăsimi? Cum Uleiul de nucă de cocos vă poate ajuta să vă înclinați Când vine vorba de reducerea grăsimii corporale pentru adultul activ sau atlet, mulți factori trebuie să fie luați în considerare.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi motive pentru care vreau să slăbesc

Potrivit unei revizuiri publicate în Jurnalul de Medicină Sportivăpierderea în greutate trebuie să fie implementată într-un mod echilibrat pentru a menține musculatura slabă. Pentru a atinge acest obiectiv, este important să aveți o înțelegere completă a modului în care grăsimile funcționează în organismul nostru diete cu iaurt de începerea procesului de reducere.

Deși adulții și sportivii activi nu intră în această categorie, ei se confruntă cu probleme legate de greutatea corporală specifice sportului lor. Indiferent daca pierderea in greutate este pentru imbunatatirea sanatatii sau imbunatatirea performantelor atletice, reducerea grasimii este scopul in ambele cazuri.

În general, indivizii activi sau atleții care doresc să piardă în greutate se împart în două categorii: Suprafață sau obezi în funcție de nivelurile de grăsime din organism Deja este slabă, dar dorește o reducere suplimentară a grăsimii corporale sportivii care participă la sport sensibil la greutate Reducerea greutății corporale și obținerea unei gestionări eficiente a greutății necesită cât timp să piardă 18 grăsimi corporale înțelegere individuală a energiei.

Echilibrul energetic înseamnă că numărul de calorii consumate este egal cu numărul de calorii consumate arse. Calorii sunt unități de energie din alimentele pe care organismul le utilizează pentru funcționarea normală și activitatea fizică.

Atunci când este pus în aplicare un obiectiv de a pierde sau de a câștiga greutate, va apărea o modificare a formulei.

De exemplu, modificarea intrării energiei va afecta cealaltă parte a ieșirii de energie a ecuației - și obținerea unor rezultate specifice. Rolul primar al proteinei nu este atât de mult pentru energie, ci pentru a construi și a repara țesutul muscular. Carbohidrații, grăsimile și proteinele sunt toate macronutrienți esențiali pentru sănătate și fitness optim.

Echilibrarea acestor nutrienți în funcție de producția de energie este vitală pentru reducerea grăsimii corporale.

🍀 Dacă ești obosit, nervos, stresat - Apasă aici - Eu stiu TV scădere în greutate în tahoe

Fiecare macronutrient eliberează o cantitate diferită de energie în corp cât timp să piardă 18 grăsimi corporale când este consumată: Carbohidrați: patru calorii pe gram Proteine: patru calorii pe gram Grăsimi: nouă calorii pe gram Alimentele furnizează energie la rate diferite pe macronutrient, cât timp să piardă 18 grăsimi corporale cum sa arătat mai sus. Cunoscând că grăsimile conțin nouă calorii pe gram vă pot determina să consumați mai puțină grăsime este cea mai bună strategie de a pierde grăsimea, de exemplu.

Acest lucru este departe de adevăr. Adulții activi și atleții depind de calorii din toate macronutrienții pentru a reduce grăsimea corporală și pentru a menține masa slabă.

Consumul total caloric energie comparativ cu producția calorică determină în cele din urmă dacă suntem supraponderali, obezi sau în balanța energetică.

În arde sensul de grăsime, adulții și sportivii activi vor avea adesea cât timp să piardă 18 grăsimi corporale mai ridicate de grăsime corporală atunci când nu concurează. Acest lucru se datorează faptului că este mai relaxat cu privire la dieta lor în afara sezonului.

Cu toate acestea, acest lucru determină mulți sportivi să limiteze calorii atunci când se pregătesc pentru sportul lor și căutând să atingă greutăți competitive. Ghidul începătorului pentru a obține Lean calea cea bună Când definiția Ab necesită mai mult decât disciplina în bucătărie Reducerea cât timp să piardă 18 grăsimi corporale se dovedește a avea efecte negative asupra sănătății pentru sportivi și nu este cea mai bună metodă de reducere a grăsimii corporale.

cât timp să piardă 18 grăsimi corporale pierderea în greutate carol malia

Cercetările indică faptul că obiectivul final al unui atlet este să atingă o greutate corporală sănătoasă pe tot parcursul anuluiminimizând necesitatea unei diete extreme pentru concurență. Potrivit Jurnalului Internațional de Nutriție Sport și Exercitarea Metabolismsportivilor li se recomandă să piardă în greutate treptat la o rată săptămânală de 0,7 la sută reducerea lentă.

Pentru a obține o greutate corporală sănătoasă și un nivel sănătos de grăsime corporală, Jurnalul de Medicină Sportivă sugerează că se ia în considerare următoarele: Scopul meu de greutate promovează sănătatea și obiceiurile alimentare?

Scaderea greutății mele mărește riscul rănirilor?

Beginner's guide to fitness

Îmi propune greutatea țintă o dezvoltare sănătoasă a corpului legată de vârstă, inclusiv funcția de reproducere normală? Pot menține greutatea țintă fără dietă cronică sau restricție calorică - care ar putea conduce la comportamente alimentare dezordonate?

Tăierea grăsimilor cu exerciții Conform Jurnalului Societății Internaționale de Nutriție Sportivăgrăsimea corporală este redusă prin ajustarea consumului caloric la cheltuielile individuale de energie exercițiu. Prin urmare, tăierea grăsimilor este un proces dinamic care implică atât introducerea, cât și producția de energie. Cercetările arată că organismul se confruntă, de asemenea, cu o adaptare termogenică pe măsură ce greutatea este redusă.

Adaptarea termogenică se referă la un proces metabolic al modului în care organismul arde energie. Efectul de ardere termic poate fi afectat în mod semnificativ de pierderea în greutate.

Casey Johnston

Se recomandă ca sportivii să urmărească semnele de pierdere în greutate și să implementeze aportul de energie sau ajustarea cheltuielilor pentru a favoriza reducerea continuă a grăsimii corporale.

Admisia și producția de energie determină pierderea de grăsimi, iar sistemele noastre energetice joacă un rol important în acest proces. În funcție de exercițiu, sisteme de energie specifice și diferite sunt utilizate pentru a susține antrenamentul. Asta înseamnă că organismul nostru funcționează fie aerobic cu oxigen sau anaerob fără oxigen. De asemenea, în timpul activității, ardem carbohidrați zahărgrăsimi sau substanțe chimice stocate.

Următoarele sisteme energetice sunt utilizate de organism în timpul exercițiilor specifice: Sistemul fosfagonal : se folosește în timpul activităților de scurtă durată, de intensitate de cinci până la 15 secunde ridicarea în greutate și sprintul. Corpul folosește creatină fosfat și adenozin trifosfat ATP stocate în mușchiul nostru pentru o sursă de energie rapidă.

cât timp să piardă 18 grăsimi corporale regim strict de slabire

Deoarece organismul nu necesită oxigen pentru a conduce acest sistem, este considerat anaerob. Sistemul de glicoliză : Sistemul de energie primară pentru exerciții intense de durată de 30 secunde până la două minute antrenament la intervale sau antrenamente HIIT. Energia este furnizată prin intermediul carbohidraților convertiți în glucoză zahăr în sânge sau în glicogen de mușchi formă stocată de glucoză.

Acest sistem este tipic anaerob, deoarece oxigenul nu este furnizat suficient de rapid pentru a satisface nevoile musculare. Sistemul aerobic : se folosește pe durata lungă, cu exerciții de intensitate redusă mersul pe jos, jogging, alergarea. Corpul folosește forma stocată de carbohidrați glucoză din sânge sau grăsimi ca și combustibil pentru a alimenta activitatea fizică. Sistemul aerobic depinde de oxigen și este considerat cel mai complex sistem energetic.

Modificarea metodelor de antrenament pentru a contesta diferitele sisteme energetice este o modalitate foarte bună de a reduce grăsimea corporală. Efectul de energie sau caloriile arse în timpul unui antrenament este direct legat de tipul de exercițiu, intensitatea și durata programului. Un exercițiu conștient care utilizează sisteme de energie variabile se dovedește că promovează funcția de oxigen crescut și ajută celulele noastre să ardă mai eficient grăsimile.

De asemenea, creșterea circulației îmbunătățește disponibilitatea acidului gras ca sursă de energie în timpul activității fizice. Metabolism și tăiere Grăsimi Metabolismul poate fi descris ca multe procese interne care lucrează împreună pentru a crea energia pe care corpul are nevoie să o aibă pentru viață și pentru un nivel optim de fitness.

Conform cercetării, restricția energetică calorică și pierderea în greutate pot afecta metabolismul nostru și, prin urmare, cheltuielile noastre cu energia.

cât timp să piardă 18 grăsimi corporale puteți pierde în greutate după un accident vascular cerebral

Alte studii arată o scădere a termogenezei activității exercitării EAT ca răspuns la pierderea în greutate. Acest lucru înseamnă că organismul nostru nu este capabil să ardă eficient calorii în timpul exercițiilor fizice. Conform revistei Societății Internaționale de Nutriție Sportivărestricția calorică și pierderea în greutate determină o reducere a țesutului metabolic activ. Scăderea țesutului metabolic scade și ritmul metabolic al bazilului BMR - capacitatea de a arde calorii într-o stare fără exerciții fizice sau în repaus.

Pierde grăsimea corporală o lună. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Alte cercetări sugerează că, atunci când energia de intrare este prea severă, corpul intră în termogeneză adaptivă. Termogeneza adaptivă apare ca o "funcție de promovare a restaurării greutății corporale inițiale". Disfuncția metabolică și termogeneza adaptivă explică de ce se întâmplă platourile de scădere a greutății, indiferent de aportul caloric redus.

Pentru a evita disfuncția metabolică și termogeneza adaptivă, se recomandă ca sportivii și adulții activi să aplice o abordare lentă pentru pierderea de grăsimi.

Cercetările sugerează utilizarea deficitelor mici de energie și monitorizarea progresului pentru a atinge obiectivul de reducere a grăsimilor în continuare. Hormonii și pierderea de grăsimi Hormonii joacă un rol vital în aportul de energie, producția de energie și compoziția corporală globală.

Cercetările arată că: Hormonii glandei tiroide ajută la reglarea metabolismului. Hormonul de leptină, realizat în celulele grase, reglează disponibilitatea și cheltuielile de energie. Insulina și hormonul cortizol eliberat din glandele suprarenale asistă funcția metabolică. Potrivit studiilor, modificările nefavorabile ale acestor hormoni circulanți apar ca răspuns la restricțiile calorice sau la scăderea grăsimii corporale.

Organismul se va proteja printr-un "răspuns homeostatic endocrin, menit să conserve energia și să promoveze aportul de energie".

cât timp să piardă 18 grăsimi corporale pierderea în greutate glumește o singură garnitură

Pur și simplu, hormonii noștri vor lucra pentru a aduce organismul înapoi în echilibru, pentru a menține stocurile de energie și pentru a stimula răspunsul la foame, Mai Mult. Menținerea funcției hormonale echilibrate este vitală în timpul tăierii grăsimilor. Se recomandă sportivilor și adulților activi să utilizeze metode adecvate de scădere în greutate.

Video al zilei

Potrivit cercetărilor, ajustările mici la aportul de energie funcționează cel mai bine pentru funcționarea optimă a corpului și atingerea compoziției dorite a corpului.

Metode nesigure pentru reducerea grăsimii Atleții și adulții activi adesea simt presiune pentru a realiza o compoziție ideală a corpului pentru sportul lor.

Această problemă a determinat mulți sportivi să recurgă la metode nesigure de pierdere în greutate. Deshidratarea voluntară, restricțiile calorice și consumul necorespunzător sunt practici comune nesigure de pierdere în greutate printre sportivi.

cât timp să piardă 18 grăsimi corporale corpul tanana slim pantalone iskustva

Pentru a minimiza metodele nesigure de pierdere în greutate, Asociația Națională a formatorilor de atletism a oferit linii directoare pentru a reduce în mod sigur grăsimea corporală. Cu toate acestea, metodele rapide și nesigure de pierdere în greutate sunt încă frecvente printre sportivi în următoarele sporturi: Box.