Cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch. Cel mai bun 2020: Tracking-ul somnului cu Apple Watch


Apple Watch recomandă în fiecare săptămână un obiectiv de mișcare nou, personalizat nivelului tău de activitate.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch ghid pentru a pierde în greutate într o lună

Așa că e ușor să te motivezi. Închide cercul Antrenament atunci când ai efectuat minimum 30 de minute de activitate la un nivel cel puțin egal cu un mers intens. Cercul Antrenament arată câte minute de activitate intensă ai efectuat, fie că te miști energic sau faci un cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch specific din aplicația Antrenament.

Pierdere în greutate Alerga

Totul dintr-o dată sau puțin câte puțin. Tu alegi cum îți faci minutele de antrenament. Cel mai sportiv ceas. Aplicația Antrenament de pe Apple Watch înregistrează sesiuni de antrenament populare, precum alergare, înot și antrenamente pe intervale de înaltă intensitate. Totul printr-o simplă atingere.

Capturi de ecran

Alege indicatorii care te motivează. Vizualizează până la cinci tipuri de date, precum ritm cardiac, calorii și distanță, pentru fiecare antrenament. Poți să le personalizezi în aplicația Apple Watch de pe iPhone.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch mandy pierdere în greutate ballarat

Menține-te în formă cu aplicațiile tale favorite. Folosește aplicațiile de fitness pe care deja le știi și le iubești și completează-ți astfel cercurile Activitate. De asemenea, pot ajuta la îmbunătățirea somului și a dispoziției, precum și la reducerea stresului.

Închide cercul Stai în picioare, ridicându-te și plimbându-te pentru cel puțin 1 minut în timpul a 12 ore diferite din zi. Statul jos pe perioade prea lungi poate contribui la problemele de sănătate.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch pierdere în grăsimi plutitoare

De aceea, Apple Watch îți urmărește progresul către obiectivul Stai în picioare și te motivează să te ridici pe parcursul zilei. Un nivel mai scăzut de sedentarism poate avea ca rezultat o tensiune mai bună, nivel crescut de energie și risc scăzut de afecțiuni cardiovasculare.

  • Blog Cele mai bune aplicații de alergare pentru iPhone și Apple Watch în Plănuiți să vă ridicați din pat puțin mai devreme sau pur și simplu să deveniți mai activi și doriți să loviți terenul?
  • Pierde grăsimea corporală în două săptămâni

Cine stă puțin ajunge departe. Înlocuiește biroul clasic de la serviciu cu un birou la care poți sta și în picioare, pentru a reduce sedentarismul. Când stai în picioare, sunt mai multe șanse să te miști și să arzi mai multe calorii.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Explore simple and easy weight loss meal plans from iTrackBites Coaches, Members and our one of a kind community! Eat the food you love and still achieve your weight loss goals with your personalized weight loss plan! Not all weight loss journeys are the same, your weight loss program shouldn't be either.

Reluare O atingere pe încheietură. Un salt în direcția cea bună. Dacă stai jos mai mult timp, Apple Watch îți dă un imbold blând pentru a te ridica.

Pune-te-n mișcare.

Asigură-te că mementourile Stai în picioare sunt activate în aplicația Apple Watch de pe iPhone. Mișcă-te și tu puțin. Dacă tot ești în picioare, mișcă-te puțin.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch cum să pierdeți în greutate și să vă distrați

Bea niște apă. Vezi ce-ți mai fac colegii.

  1. Lean efx fat burner recenzii
  2. 6 cele mai bune aplicații de post intermitent în
  3. Fiecare pas contează – Activează funcția pedometru pe iPhonE | geamuripantea.ro
  4. ‎FITAPP Alergare Mers Jogging în App Store

Poate că nu pare cine știe ce, dar mișcarea regulată te poate ajuta să-ți menții nivelul de energie ridicat și te face mai productiv. Statul jos pe perioade lungi poate contribui la apariția diabetului zaharat de tip 2.

Fiecare pas contează – Activează funcția pedometru pe iPhone

Un nivel mai mare de activitate poate ajuta la menținerea sub control a nivelului de glucoză și a altor factori de risc. Te motivează să-ți închizi cercurile în fiecare zi.

Aruncă o privire peste aplicațiile Apple Watch. Acestea te pot ajuta să îți înregistrezi somnul Chiar dacă Apple Watch nu oferă nativ tracking-ul somnului, există o mulțime de aplicații terțe care te pot ajuta să urmărești cât timp și cât de bine dormi. Apple Watch oferă o perspectivă mai ales asupra calității: urmărind ritmul cardiac și profunzimea somnului. Porți ceasul la culcare?

Apple Watch nu îți arată doar cum te descurci, îți oferă sugestii personalizate și încurajări pentru a închide cercurile. Antrenor personal Când porți Apple Watch e ca și cum ai avea un antrenor personal la îndemână.

Account Options

Acesta monitorizează progresul făcut în atingerea obiectivelor zilnice și te îndeamnă să completezi cercurile tale până la sfârșitul fiecărei zile. Trofee Când îți depășești propriile recorduri sau atingi obiective importante, vei primi trofee care vor umple vitrina ta digitală din aplicația Activitate de pe iPhone.

De asemenea, poți primi trofee în anumite perioade speciale ale anului, precum Luna Inimii sau Ziua Pământului.