Skeleton pierdere în greutate, wpssportsbar.com


skeleton pierdere în greutate pierderea în greutate oneida tn

Exercițiul cu greutate este într-adevăr inutil pentru forța osoasă? Permiteți-mi să nu sunt de acord. În opinia mea, problema nu este atât de mare încât articolul oferă răspunsuri greșite; este că pune o întrebare greșită. Pentru a înțelege contextul, nu uitați că, odată ce terminați pubertatea, cursul normal al îmbătrânirii implică o pierdere constantă și inexorabilă a osului.

skeleton pierdere în greutate cel mai bun metabolism de pierdere în greutate

Studiile au descoperit că chiar și bărbații tineri și de vârstă mijlocie pierd în mod obișnuit între 0, 4 și 1, 5 procente în fiecare an din densitatea lor osoasă. Miza este și mai dramatică când ai în vedere un deceniu sau o viață, mai degrabă decât un an. De aceea, atunci când tratați și monitorizați pacienții cu risc de osteoporoză, pur și simplu menținerea sau chiar încetinirea declinului densității osoase de la an la an poate fi considerată un rezultat de succes și este asociată cu un risc skeleton pierdere în greutate mic de fractură.

skeleton pierdere în greutate multi slim 4

Articolul The Times menționează că studiile asupra exercițiilor fizice au descoperit un risc mai mic de fractură la adulții mai în vârstă, dar atribuie acest lucru mușchilor mai puternici, reducând probabilitatea căderilor.

În timp ce, fără îndoială, există un adevăr în acest sens, există și studii despre intervenții care nu fac exerciții fizice - terapii medicamentoase - unde densitatea osoasă rămâne skeleton pierdere în greutate sau scade, dar riscul de fractură scade, de asemenea. De unde știm că efectele subtile ale exercițiilor fizice se adaugă în timp?

skeleton pierdere în greutate masaj care te ajuta sa slabesti

O modalitate este de a compara cohorte care fac diferite tipuri de exerciții fizice, așa cum a făcut Hinton într-un studiu din Atunci când a comparat alergătorii obișnuiți, bicicliștii și antrenorii de rezistență, bicicliștii au avut o densitate osoasă semnificativ mai scăzută - așa cum era de așteptat, deoarece ciclismul nu oferă efecte impactante și nu construiește mușchi care mențin oasele sub tensiune, despre care se crede că sunt cele două elemente cheie ale exerciții de stimulare a oaselor.

Un alt punct interesant din acest studiu este că masa corporală totală slabă adică mușchiul a fost un bun predictor al densității osoase la bicicliști și antrenori de rezistență, dar nu la alergători. Deci, în general, a avea mai mult mușchi este bun pentru oasele tale, deoarece mușchiul puternic aplică tensiune.

Dar acest efect este influențat de impactul scăpător al activităților precum alergarea: se pare că este mai important să se obțină impacturi scăpate decât să aibă mult mușchi.

skeleton pierdere în greutate pierde marcajele de greutate

Revenind la punctul inițial: Da, este adevărat că a face câteva luni de exercițiu nu va produce o creștere dramatică a rezistenței osoase. Bone nu răspunde la exerciții fizice cu creșteri dramatice așa cum ne imaginăm mușchii.

Katie Souza - Pierdere in greutate supranatural - Patricia King