Slabit prin inot, Înotul slăbește – Iată cum poți slăbi înotând


Fitness si sport Inotul - un mod de a slabi sanatos Nimic nu este mai reconfortant vara decat sa inoti intr-un bazin, o piscina sau chiar apa marii. Apa iti confera un sentiment de calm, relaxare si buna dispozitie, dar te poate ajuta sa slabesti in mod sanatos.

Retur în 30 de zile Gamă largă de produse pentru înot Distribuitor oficial Swimaholic. Atunci haideţi la înot!

La fel ca toate aceste sporturi, înotul face parte dintre activităţile aerobe adecvate pentru pierderea în greutate, deoarece în timpul acestora sunt implicaţi mai mulţi muşchi simultan, iar oxigenul slabit prin inot la transformarea grăsimilor şi a glucozei.

Cu toate acestea, trebuie să ţineţi cont de faptul că cinci ture de bazin sau travesarea de trei ori a iazului din satul vostru nu au niciun efect. Înotul trebuie să dureze cel puţin o oră neîntrerupt, deoarece grăsimile încep să se ardă abia după 20 de minute. Prin urmare, se recomandă un antrenament de cel puţin 60 de minute.

slabit prin inot

Are avantaje În comparaţie cu alte activităţi aerobe, înotul are mai multe avantaje. Cel mai mult vă vor mulţumi articulaţiile şi ligamentele, ceea ce este confirmat şi de fizioterapeuţi. Datorită apei, nu vor avea loc lovituri, şocuri sau impacturi dure ca în timpul alergatului, iar ligamentele şi tendoanele sunt mult mai puţin solicitate. Prin urmare, poate înota oricine, persoanele care au suferit un accident, persoanele obeze sau femeile însărcinate.

Inotul slabeste! Cum sa arzi calorii in apa iun. Si ceea ce este minunat la inot este ca nu ai nevoie de partener, iar presiunea pusa asupra sistemului muscular-scheletic nu este atat de mare ca in cazul altor exercitii, mai ales a celor anaerobice. De asemenea, alergatul sau exercitiile cardio afecteaza intr-o oarecare masura genunchii si spatele, mai ales daca nu stii sa le practici corect.

Pe scurt, înotul nu oferă spaţiu pentru scuze, oricine se poate apuca de slăbit! Cum să începeţi?

  1. Pierdere în greutate marina del rey
  2. Utilizatorii cu email-ul neconfirmat nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi şi nu mai mult de 10 în total.
  3. Pierdere în greutate dr visalia ca
  4. Benefic pentru menținerea unei greutăți corporale ideale, sănătos pentru dezvoltarea solidă a oaselor copilului, încă din primele săptămâni de viață, precum și metoda perfectă în sculptarea siluetei oricărei doamne, înotul rămâne sportul potrivit oricui, în care performanța pentru sănătatea este miza cea mai mare.

Cu siguranţă nu veţi slăbi dacă veţi traversa o dată bazinul din complexul acvatic, iar apoi vă veţi distra o oră pe tobogane şi în jacuzzi, nu vă va fi de folos nici înotul într-un stil liber când, în plus, după fiecare tură de bazin veţi sta de vorbă cu o prietenă.

Deci, ar fi bine să învăţaţi tehnica corectă, ce ar fi să începeţi cu stilul craul?

Ce beneficii iti aduce inotul?

Intensitatea corespunzătoare a înotului este de asemenea importantă. Altfel spus, alegeţi un tempou care vă va permite să înotaţi o oră întreagă. Dacă veţi opta pentru un tempou de competiţie veţi obosi repede, va trebui să vă odihniţi şi nu veţi îndeplini condiţia de activitate aerobă neîntreruptă.

slabit prin inot

Şi ce distanţă să înotaţi? O persoană neantrenată ar trebui să reziste cel puţin 1 km, o slabit prin inot mai antrenată, cel puţin 2 km. Pierderea în greutate va ajuta la durerea de artrită dispar Înotul este foarte potrivit pentru arderea caloriilor. Depinde de greutatea pe care o aveţi şi de tempoul şi modul cum înotaţi. Pepa, un înotător mediu cu o greutate de 70 kg şi care, cel mai frecvent, înoată bras, va arde într-o oră de înot aproximativ de kilocalorii, în timp ce înotătorul experimentat Tonda, cu aceeaşi greutate, va arde peste de kilocalorii dacă va înota craul într-un tempou vioi de 3 kilometri pe oră.

8 reguli de care sa tii cont daca vrei sa slabesti in timp ce inoti

Surprinzător şi temperatura apei influenţează arderea caloriilor. Aceasta ar trebui să aibă aproximativ 26 °C.

slabit prin inot

Apa mai caldă vă oboseşte slabit prin inot şi nu veţi înota prea mult, în timp ce apa rece forţează organismul să stocheze grăsime ca protecţie împotriva frigului. Dacă înotul este singurul sport pe care îl faceţi pentru a slăbi, mergeţi la bazin de ori pe săptămână.

Pin 28 Shares Numeroase persoane aleg sa practice inotul pentru a slabi sau pentru a-si mentine greutatea sub control. Cu toate acestea, daca privesti adultii care inoata intr-un bazin, vei observa ca nu toti sunt supli. Adevarul este ca nu e suficient sa mergi la bazin pentru a slabi si pentru a arata bine.

Dacă în plus alergaţi slabit prin inot practicaţi ciclismul, înotaţi cel puţin o dată pe săptămână. Important este să nu permiteţi ca antrenamentul să devină ineficient! Notă importantă la sfârşit - înotul este un sport după care vă va fi cu siguranţă foame!

slabit prin inot

Încercaţi să luptaţi cu ea şi să rezistaţi tentaţiei de a lua o masă copiosă şi luaţi numai o gustare uşoară redusă caloric şi asta nu înainte de jumătate de oră după înot.