Cum de a pierde sprintul în greutate. Exerciții pentru pierderea în greutate 2021


Beneficiile sprintului sunt echivalente cu ciclismul sau traseul pe distanțe lungi care poate arde grăsimea corporală.

cum pot pierde atât de repede culturistii

Sprint-ul este o modalitate pentru cei care vor să-și piardă grăsimea în organism. Acest lucru poate fi văzut în sportivii de sprint, care în general cum de a pierde sprintul în greutate un corp slab, atât de mulți oameni încearcă să facă acest exercițiu pentru a pierde în greutate.

k2 provoacă pierderea în greutate

Excelența în Sprint Running Iată câteva dintre avantajele sprintului pe care le puteți obține: Sprint rulează trenul aproape toate părțile corpului, inclusiv fese, șolduri, hamstrings, quads, viței și stomac. În plus față de arderea grăsimilor, executarea unui sprint este, de asemenea, benefică pentru creșterea ratei metabolice a organismului pentru câteva zile după ce acest exercițiu se face.

cum pierzi grăsimea antebrațului

Efectul post-exercițiu de consum de oxigen EPOC sau efectul post-exercițiu menține calorii arzătoare chiar și după ce exercițiul este complet. Pentru cei care nu doresc să ridice greutăți pentru a strânge mușchii, sprintul poate fi alternativa potrivită pentru a obține beneficii similare. Sprint-ul rulează relativ ușor, pentru că este nevoie doar de un teren plat și nu alunecos pentru a rula distanțe scurte.

regim de slabit rapid

Sprintenii Sprint vor fi obișnuiți să gestioneze adrenalina, respirația, forța musculară și capacitatea de respirație anaerobă în organism. În această alergare, nu trebuie să alergi la viteză maximă ca un atlet. Pentru a arde mai multe calorii, sprintul poate fi combinat cu alte exerciții cardio.

Măsuri de precauție Pentru pierderile în greutate, experții în sănătate și fitness elimină avantajele exercițiilor cardio de lungă durată, cu intensitate mică sau moderată. Treizeci până la 90 de minute pe zi de exerciții cardio cu intensitate moderată, precum alergarea, înotul sau ciclismul, pot îmbunătăți fitnessul, sănătatea și pierderea în greutate.

Sprint Running Guide pentru începători Dacă doriți să încercați să faceți acest exercițiu, luați în considerare următoarele linii directoare, astfel încât să beneficiați în mod optim de un sprint: Înainte de a începe un sprint, încălziți-l cu exerciții de lumină timp de cinci până la zece minute.

Dacă simțiți un mușchi sau o articulație rigidă sau dureroasă, reduceți intensitatea sau viteza.

pierde greutatea pentru bal într o săptămână

Apoi continuați reîncălzirea. Apoi, încetiniți timp de două minute continuând să vă mișcați.

pierzi în greutate când ești bolnav

Puteti face jogging sau plimbare, in functie de starea dumneavoastra de fitness. Apoi, reduceți intensitatea și odihniți în timp ce vă mișcați încet timp de două minute.

Când bebe nu ia în greutate

Apoi, reduceți intensitatea și odihniți din nou, în timp ce continuați să vă deplasați timp de două până la patru minute. Repetați întreaga serie de sprinteze de patru până la opt ori, în funcție de cum de a pierde sprintul în greutate fizică și rezistența. Pentru începători, puteți face un sprint alergând lent în funcție de abilitățile dumneavoastră.

Efectuați acest exercițiu de șase ori în două săptămâni pentru a obține beneficiul maxim al sprintării.

Sprinter pentru a pierde în greutate sunt catecolaminele implicate Studiul explică de ce antrenamentul intensiv pe intervale pare să funcționeze.