Estimați data de pierdere în greutate. Planul de dietă indiană sănătoasă (1 lună) pentru pierderea în greutate - Ingrijirea Pielii -


Reduceți caloriile fără efort Aportul zilnic de calorii recomandat pentru bărbați pentru a pierde în greutate este diferit pentru fiecare individ. Pentru a deveni mai ușor, trebuie să vă dați seama cât de multe calorii vă ard corpul pe zi, apoi ajustați dieta pentru a mânca mai puțin și pentru a vă reduce aportul de energie. Cât de multe calorii mănânci pentru a pierde în greutate este diferit pentru fiecare persoană.

Pierderea de grăsime necesită un deficit caloric, ceea ce înseamnă că trebuie să luați mai puține calorii decât ardeți.

estimați data de pierdere în greutate

Aceasta este cheia pentru obținerea unei greutăți corporale sănătoase, potrivit Institutului Național al inimii, plămânului și sângelui.

În timp ce sună simplu, este un proces complex și provocator.

Cât de des ar trebui să faceți Zumba pentru a pierde în greutate?

Să descoperi câte calorii arzi în fiecare zi este dificil. Urmărirea consumului alimentar nu este simplă.

estimați data de pierdere în greutate

Bărbații care încearcă să slăbească ar trebui să înceapă prin a-și da seama de cheltuielile lor energetice zilnice. Un kilogram de grăsime are în valoare de aproximativ 3. Asta înseamnă că trebuie să ardeți cam atât de multe calorii pentru a pierde un kilogram de grăsime. Puteți face asta luând mai puține calorii decât cheltuiți.

Aportul mediu de calorii pentru bărbați este mai mare decât cel pentru femei.

estimați data de pierdere în greutate

Motivul, în conformitate cu Harvard Medical School, este diferența de dimensiune între sexe. Bărbații tind să fie mai înalți, cântăresc mai mult și poartă mai multă masă musculară decât femeile. A fi mai mare crește cantitatea de energie pe care corpul o cheltuiește, ceea ce înseamnă că ai nevoie de mai multe calorii pe zi.

Cina pentru a pierde în greutate

Aportul zilnic de calorii pentru bărbați Pentru a vă face o idee de câte calorii au nevoie de bărbați în general pe zi, Oficiul pentru Prevenirea Bolilor și Promovarea Sănătății a elaborat un tabel care arată câte calorii sunt estimați data de pierdere în greutate în funcție de vârsta și sexul dumneavoastră.

În general, liniile directoare recomandă între 2. Aceste recomandări estimați data de pierdere în greutate defalcate în funcție de vârstă și nivel de activitate.

estimați data de pierdere în greutate

De exemplu, bărbații în vârstă de 18 ani ar trebui să consume: 2. Câțiva alți factori pot influența nevoile dvs. Poate cea mai mare variabilă este rata metabolică în repaus. Calcularea ratei metabolice Cantitatea de energie de care are nevoie corpul dvs. Aceasta este cheltuiala dvs. Există calculatoare online pe care le puteți folosi, ca acesta, de la Academia Națională de Medicină Sportivă.

Aceste calculatoare folosesc o formulă de bază numită ecuația Harris-Benedict pentru a-ți da seama de nevoile de calorii în repaus. Formula folosește înălțimea, greutatea, sexul și vârsta pentru a determina cheltuielile cu energia odihnitoare.

Deși este încă o estimare brută, totuși îți oferă o idee despre câte calorii arzi fără exerciții fizice. Odihnirea ritmului metabolic este doar jumătate din luptă.

Acum trebuie să vă dați seama cât de multe calorii ardeți prin exerciții fizice. Estimați data de pierdere în greutate opțiune este să purtați un monitor de frecvență cardiacă sau un dispozitiv de urmărire de fitness care să poată estima câtă energie ardeți atunci când faceți un exercițiu sau o anumită activitate. Încă o dată, acestea sunt estimări brute și s-ar putea să nu fie pe deplin exacte.

Estimați cheltuielile dvs. Prezintă caloriile arse în timpul diferitelor activități și oferă câteva estimări bazate pe greutatea corporală, cum ar fiși de kilograme. Puteți utiliza tabelul pentru a estima câte calorii torceți în sală, de exemplu. Nu toate activitățile contează ca antrenament.

  • Ceaiul matcha mă ajută să pierd greutatea
  • Acasă Societate Obțineți un corp subțire.
  • Iifty macro uri de pierdere a grăsimilor

O parte din energia pe care o arzi provine din NEAT, sau din termogeneza activității care nu exercită exerciții, subliniază Consiliul American privind exercițiile fizice. Mersul spre și pierdere în greutate bones durere la serviciu, făcând vasele și cosirea peluzei sunt toate exemple de activitate care nu sunt considerate exerciții fizice.

Încă arzi calorii în timpul acestor activități, dar de multe ori este ceva la care nu te gândești când o faci. În timp ce, probabil, nu ardeți atâtea calorii pentru spălarea vaselor ca în gimnastică, energia totală cheltuită din NEAT poate număra sutele de calorii cheltuite pe zi. În timp, asta estimați data de pierdere în greutate adaugă.

Pagina principala Cât de mare va crește catelul tău? Estimează greutatea adultă a cățelușului tău în 5 pași simpli folosindu-ne de grafic de greutate gratuit pentru catelus! Vă rugăm să rețineți: Calculatorul nostru de greutate pentru cățeluși este destinat utilizării numai ca instrument de estimare a greutății unui câine.

Deși nu există o modalitate ușoară de a calcula NEAT, purtând un dispozitiv de urmărire de fitness care să conteze pașii dvs. Factorii care afectează cheltuielile cu energia Câțiva factori mai puțin evidenti vă pot afecta nevoile de calorii pentru ziua respectivă. Fundația Fibrozei Chistice explică faptul că persoanele cu afecțiuni imune trebuie să consume mai multe calorii pentru a lupta împotriva bolilor.

Cel mai bun plan de dietă indiană de 4 săptămâni pentru pierderea în greutate

Sistemul dumneavoastră imunitar, atunci când este atacat, consumă mai multă energie pentru a combate bacteriile sau virusurile. Acest lucru înseamnă că lupta împotriva sau îmbolnăvirea bolilor te poate face să arzi calorii suplimentare. Există mulți factori la care majoritatea oamenilor nici nu se gândesc când vine vorba de creșterea cheltuielilor zilnice de calorii. Din acest motiv, poate părea aproape imposibil de măsurat cu exactitate această variabilă.

O modalitate bună de a ști dacă aveți aportul corect de calorii pentru pierderea în greutate pentru bărbați este să vă măsurați greutatea cu o scală.

Cât de mare va crește catelul tău?

Dacă greutatea corpului scade în timp, știți că aportul caloric este suficient de scăzut. Rețineți că greutatea dvs. Reduceți caloriile fără efort Pentru a intra într-un echilibru energetic negativ, trebuie să arzi mai multe calorii, să consumi mai puține sau ambele. Exercitarea mai multă vă poate ajuta, dar poate fi necesar să vă dați seama de modalități de a mânca mai puțin.

estimați data de pierdere în greutate

Majoritatea oamenilor se concentrează pe ceea ce mănâncă, dar caloriile lichide pot fi la fel de importante. Soda, alcoolul și sucul de fructe sunt toate exemple de băuturi pe care poate doriți să le reduceți sau să le eliminați pentru a reduce aportul caloric.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

De asemenea, încercați să mâncați porții mai mici. CDC avertizează că oamenii tind să mănânce mai mult decât o porție, fără să-și dea seama. Puteți vedea dimensiunea de servire a majorității alimentelor pe eticheta nutrițională. Folosiți asta pentru a calcula numărul de calorii pe care le consumați la fiecare masă.

Completați legume și fructe pentru a rămâne mai mult timp și reduceți caloriile. Puteți înlocui legumele cu carne și brânză într-un sandwich sau puteți schimba o parte de chipsuri sau cartofi prăjiți pentru salată sau fructe. Legumele sunt mai puțin dense de calorii decât alimentele bogate în carbohidrați, cum ar fi chipsurile de cartofi sau cartofii prăjiți.