Planuri alimentare pentru copii


planuri alimentare pentru copii poate ajuta cafeaua să piardă în greutate

Despre nutritie Obezitatea la copii si adolescenti este o problema planuri alimentare pentru copii. Kilogramele in plus favorizeaza aparitia unor afectiuni grave — diabet, hipertensiune arteriala, colesterol marit, precum si tulburari psihologice, care vin la pachet cu lipsa increderii in fortele proprii si depresie.

planuri alimentare pentru copii cum să scoateți grăsimea coapsei la domiciliu

Pentru a reduce excesul ponderal si afectiunile asociate, dar si pentru a preveni instalarea obezitatii, planuri alimentare pentru copii trebuie sa ofere copilului un regim alimentar adecvat, insotit de modificari privind stilul de viata. Sfaturi si recomandari practice pentru parintii si copiii de varsta scolara ani privind o alimentatie adecvata si sanatoasa oferite de Dr. Carne pui, peste, vita fiarta, fripta, gratar, la cuptor, nu prajita, pane sau snitele - grame Oua - 1 ou la 2 zile fiert tare sau in apa, nu prajit sau omleta, in ulei sau untura Branza de vaci, telemea, cas, urda de vaci — 50 pierde greutatea pierde înălțime pe zi de evitat branza topita, feta, crema de branza cu smantana!

planuri alimentare pentru copii pierderea în greutate într o cursă f1

Legume - cat de multe, in salata, fierte sau cuptor Fructe - mere, citrice, visine, caise, piersici, pepene, capsuni, si cu moderatie - struguri, banane, pere, prune Cartofi copti sau fierti - gr pe zi deloc sau foarte rar prajiti! Paste fierte — 50 gr pe zi Paine integrala - gr pe zi sau cereale integrale - linguri pe zi puteti sa inlocuiti painea cu mamaliga moale Ulei - in salate si mancare - 2 linguri pe zi Unt - 10 g pe zi Lichide - 2 litri pe zi - apa, ceaiuri de plante, sucuri de fructe fara zahar, neacidulate, fara indulcitor Miere - lingurite pe zi Deserturi permise - salate de fructe, ciocolata simpla sau neagra cateva patratele pe zi, nu zilnic!

Share Alexandra Jeles 0 comentarii Surse importante de carbohidraţi sunt cerealele integrale şi produsele derivate pâinea, pastele, orezul şi biscuiţii simpli sunt câteva exemple. Micul dejun îmbunătăţeşte performanţa mentală a copilului şi concentrarea la activităţile şcolare. Acesta ar trebui să conţină o porţie de cereale, o porţie de proteine de exemplu migdale şi o porţie de lactate un pahar de lapte. Prânzul trebuie să conţină alimente diverse şi consistente.

Sfaturi privind luarea mesei: Necesar: mese pe zi, 3 mese principale mic dejun obligatoriu, pranz, cina si gustari In cazul in care copilul un este obisnuit sa manance acasa micul dejun, poate lua pe post de gustare dimineata 1 cana cu ceai sau lapte Cina se mananca la ora Nu infometati copilul dandu-i cina la ora 18 sau mai devreme!

Nu se repeta felul de mancare, doar o portie suplimentara de legume sau de salata Se bea apa plata sau minerala la sfirsitul mesei Nu se maninca desert in continuarea mesei, ci la un interval de citeva ore Variante de cina Cartofi copti sau fierti cu branza, 1 pahar cu lapte 1 portie de mamaliga cu iaurt si branza slaba 50 g paste fierte se cantaresc fierte cu suc de rosii si branza rasa Mancare de legume - fasole, mazare, ghiveci cu salata 1 bol de supa deasa de legume planuri alimentare pentru copii 1 felie de paine sau 1 bol de cereale cu lapte Distribuie.

planuri alimentare pentru copii pierde grăsimea de pe șolduri