Cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală


  • Beneficiile de sănătate ale pierderii în greutate pierdere în greutate
  • Pierde metabolismul de grăsime
  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală Cum să pierzi masa de grăsime corporală
  • Un deficit caloric corect Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă.

Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi Dacă aveți un procent de grăsime corporală mai mare decât cel recomandat, vă poate pune un risc crescut de boli de inimă și alte probleme de sănătate. Pierderea a 1 la sută din grăsimea corpului poate însemna pierderea a doar câteva kilograme dacă sunteți doar ușor supraponderal.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală sa cel mai bun arzător de grăsime

Îmbunătățirea dietei și creșterea exercițiului fizic vă poate ajuta să pierdeți grăsimea corporală și să vă îmbunătățiți sănătatea. Masa corporală slabă pentru majoritatea oamenilor este cuprinsă între 60 și 90 la sută din greutatea corporală, dar aceasta variază în funcție de vârstă și sex, bărbații și tinerii având de obicei mai multă masă corporală slabă decât femeile și persoanele în vârstă.

În primul rând, trebuie să vă determinați masa corporală slabă actuală.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală sunt laminate ovăz rău pentru pierderea în greutate

În continuare, veți determina greutatea corporală dorită. Pentru a face acest lucru, împărțiți-l cu 0, 7, pe care l-ați obținut scăzând procentul dorit de grăsime corporală de 0, 30 din 1. Deci ecuația dvs.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală ce dieta a tinut oana roman

Deci, din moment ce cântărești de kilograme, trebuie să slăbești 2 kilograme de grăsime cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală a-ți reduce grăsimea corporală cu 1 la sută.

Urmați o dietă cu calorii reduse Pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să slăbești, ceea ce înseamnă, de obicei, urmarea unei diete cu calorii reduse.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală pierderea de grăsime a roților ab

Fiecare kilogram de pierdere în greutate necesită să creezi un deficit caloric de 3. Cu toate acestea, nu vă reduceți prea puțin în calorii sau vă puteți împiedica metabolismul și vă va îngreuna pierderea în greutate. Femeile ar trebui să rămână peste 1. Stai departe de dietele fad; în schimb, mâncați în principal alimente întregi, inclusiv un amestec de alimente bogate în proteine, cereale integrale, fructe și legume.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală nici un zahăr nu pierde în greutate

Mănâncă o mulțime de proteine Oamenii care nu mănâncă suficientă proteină în timpul unei diete de slăbit pierd mai multă masă musculară decât cei care mănâncă cantități suficiente de proteine, potrivit unui studiu publicat în Journal of the American Dietetic Association în Împreună cu consumul de multă proteină, faceți tot posibilul să o răspândiți în mod echitabil între cele trei mese principale, ceea ce contribuie la creșterea creșterii musculare în comparație cu consumul majorității proteinelor în timpul cinei, potrivit unui studiu publicat în The Journal cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală Nutrition în Creșteți exercițiile aerobe pentru a pierde grăsimea corporală Un studiu publicat în The Journal of Nutrition în a descoperit că proteina dietetică plus exercițiile fizice au efecte adiționale asupra îmbunătățirii compoziției corpului, în timp ce oamenii pierd în greutate.

Pentru pierderea în greutate, urmărește să obții cel puțin de minute de exerciții aerobice în fiecare săptămână, dacă faci exerciții cu intensitate moderată sau de minute de exerciții aerobice viguroase.

cum să pierzi sănătatea femeilor de grăsime corporală pierde grăsime în 28 de zile

Un studiu publicat în Archives of Internal Medicine în a descoperit că pe măsură ce oamenii au crescut cantitatea și intensitatea eforturilor lor de efort, pierderea în greutate a crescut și ea, chiar și fără modificări dietetice. Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi.

🍀 7 tipuri de grasime si cum sa scapi de ea - Eu stiu TV