Este corpul subțire în siguranță, thinner - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context


Sfaturi Cum să ai un corp subțire Vrei ă lăbești, dar nu vrei ă ai mușchi ca un culturit? Dacă vrei ă fii mai ubțire și mai fermă, trebuie ă te concentrezi pe pierderea de grăime și contruirea mușchilor labi.

  • Сегодня квадроиды показывали странные вещи, - ответила улыбающаяся Николь.
  • thinner - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context

Pentru a deveni mai ubțir Conţinut: Sfat Vrei să slăbești, dar nu vrei să ai mușchi ca un culturist? Dacă vrei să fii mai subțire și mai fermă, trebuie să te concentrezi pe pierderea de grăsime și construirea mușchilor slabi. Pentru a deveni mai subțire, trebuie să slăbești, să slăbești grăsime corporală și să tonifiezi mușchii. O combinație de modificări dietetice și exerciții fizice vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.

Chiar dacă nu vedeți rezultate în prima zi, chiar și în prima săptămână, perseverența dvs. Procesul nu va fi ușor - este nevoie de motivație și determinare, dar o veți face cu metoda potrivită. Pași Partea 1 din 3: Planificare Stabiliți-vă obiective. Fie că este la fel pierderea de grăsimi de rutină simplu ca să pierzi 2 kg sau să poți alerga 1 kilometru într-un anumit timp, să ai o listă de obiective te poate ajuta să te menții pe termen lung.

Notează-ți obiectivele și plasează-le la vedere pentru a-ți reaminti lucrurile pentru care trebuie să te străduiești în fiecare zi. Fii cât mai specific posibil. Asigurați-vă că obiectivele dvs. Este posibil să trebuiască să stabiliți mai multe obiective până când vă atingeți obiectivul mai mare este corpul subțire în siguranță pe termen lung. Urmăriți-vă progresul către obiectivele dvs.

Când veți vedea cât de departe mergeți, veți rămâne motivați să lucrați către este corpul subțire în siguranță pe termen lung.

Determinați aportul zilnic de calorii.

este corpul subțire în siguranță pierderea în greutate vârsta de 60 de ani

Reducerea aportului zilnic de calorii vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să reduceți în general grăsimea corporală. Cantitatea de calorii de tăiat este de aproximativ — pe zi. Aceste calorii vor varia în funcție de câte calorii consumați în prezent și de cât de rapid sau de lent este obiectivul dvs. Nu este înțelept să tăiați prea multe calorii sau să mâncați mai puțin de 1.

Account Options

Dacă nu mănânci suficient mai ales dacă faci mișcarevei avea mai multe șanse să pierzi masa musculară slabă în loc să pierzi grăsime corporală. Este posibil să fie nevoie să încercați mai multe niveluri diferite de calorii pentru a găsi echilibrul potrivit pentru corpul dvs.

De exemplu, dacă descoperiți că nu pierdeți în greutate, poate fi necesar să consumați mai puține calorii stațiunea de scădere în greutate phuket fiecare zi. În schimb, dacă vă simțiți obosit, epuizat sau performanța dvs.

Leave a comment Sunteți încercarea de a forma de funcționare picioare. Va vom informa cum pentru a preveni cele mai obișnuite greșeli. Ajutor, în timp ce își exercită și jogging-ul meu gras picioare Am jucat activități sportive pentru a pierde in greutate, și, în schimb, nu pot pune fie în pantalonii mei, care mi-a fost anterior.

Consultați-vă medicul. Discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un dietetician autorizat pentru sfaturi despre cum să slăbiți și să vă construiți masa musculară slabă.

Vă pot oferi planuri de instruire suplimentare, nutriție și avertismente cu privire la potențiale probleme de sănătate. Adresați-vă imediat medicului dumneavoastră dacă aveți boli de inimă, astm bronșic sau orice altă afecțiune pe care o considerați că poate interfera cu capacitatea de a pierde în greutate. Medicii și nutriționiștii preferă adesea o dietă sănătoasă și mult exercițiu, deoarece suplimentele alimentare sunt în mare parte nedovedite și mai puțin cercetate.

Planificați o săptămână. Atunci când începeți o dietă nouă sau o rutină de exerciții fizice, poate fi util să aveți un plan săptămânal sau o listă de sarcini.

Class was a bit thinner than expected. Clasa a fost un pic mai subțire decât era de așteptat.

Luați notițe sau mergeți într-un jurnal cu planul săptămânal. În fiecare zi, țineți o evidență a exercițiilor pe care le veți face în acea zi, a meselor și a gustărilor și chiar a progresului către destinație.

  • Нет, - сказал он, помедлив.

Un plan săptămânal de exerciții și o dietă pot fi o parte utilă a obiectivului dvs. S-a dovedit eficient în a ajuta persoanele care doresc să slăbească corect și organizate pe tot parcursul săptămânii. De exemplu, o zi din planul tău ar putea fi: Exercițiu de dimineață: 30 de minute de alergare și 20 de minute de yoga; Mic dejun: iaurt grecesc cu fructe; Pranz: spanac mixt si somon la gratar; Gustare: 2 ouă fierte; Cina: Pui la grătar cu semințe de quinoa și legume fierte.

este corpul subțire în siguranță melodii pentru a ajuta la pierderea in greutate

Aceste exerciții ajută la creșterea ritmului cardiac și la arderea caloriilor fără a construi prea mult mușchi. Exercițiile cardio vă vor ajuta să arătați mai subțire, deoarece acesta este un exercițiu unic care ajută la arderea caloriilor și la reducerea grăsimii corporale. În general, majoritatea adulților ar trebui să facă cel puțin 30 de minute de exerciții cardio pe sesiune.

Faceți exerciții cardio și aerobice de ori pe săptămână pentru a vă îndeplini obiectivul săptămânal. În plus față de arderea caloriilor și oferirea unui aspect subțire și tonifiat, exercițiile cardio au multe alte beneficii, inclusiv: ajutarea la menținerea unei greutăți sănătoase, scăderea tensiunii arteriale și a zahărului din sânge și îmbunătățirea pierderea în greutate ftc de spirit.

Cheia aici este să folosiți o varietate de exerciții pentru a evita plictiseala și a lucra asupra diferitelor părți ale corpului, stimulând corpul să fie flexibil în prezicerea a ceea ce se va întâmpla. Încercați să mergeți cu bicicleta. Ciclismul este o modalitate excelentă de a deveni subțire.

Puteți merge cu bicicleta acasă sau mergeți la sală sau puteți merge la o plimbare este corpul subțire în siguranță în este corpul subțire în siguranță liber. Ciclismul este un exercițiu aerob excelent, deoarece îți crește semnificativ ritmul cardiac și tonifică întregul corp inferior glutei, mușchii frontali ai coapsei, vițeii și coapsele posterioare.

Pentru a face acest lucru un pic de poziționare în domenii de formare,

Când mergeți cu bicicleta sau luați un curs de ciclism la fața locului, veți arde aproximativ de calorii în 60 de minute cu exerciții intense. Aceasta este o metodă foarte eficientă pentru arderea caloriilor mai mari. Ciclismul este, de asemenea, un exercițiu excelent pentru persoanele ocupate, deoarece bicicletele sunt, de asemenea, un mijloc de transport. Mergeți cu bicicleta pentru a lucra ca o rutină zilnică. Încercați să înotați. Înotul este, de asemenea, o modalitate excelentă de a pierde în greutate și de a deveni subțire.

Fie că înoată în piscină acasă sau mergi la sală, înotul ajută la tonifierea întregului corp. Există multe activități acvatice din care puteți alege. Încercați să înotați, să faceți exerciții de aerobic în apă sau să faceți exerciții de rezistență la apă.

În general putem afirma că problemele cu partea superioară,

Spre deosebire de alte tipuri de exerciții aerobice, înotul în special înotul pe distanțe lungi afectează aproape toate grupele musculare din corp. Fiecare repetare a înotului va crește puterea și tonul mușchilor.

Înotul este un exercițiu excelent pentru persoanele care sunt supraponderale, au probleme cu structura genunchiului sau a oaselor, deoarece mișcările distribuie greutatea și reduc presiunea asupra oaselor. Exersează jogging-ul. Alergatul este un exercițiu aerob excelent care vă poate ajuta să slăbiți rapid și să construiți mușchi slabi. Joggingul afectează în special corpul inferior și mușchii abdominali. Cu toate acestea, pentru a crește beneficiile de tonifiere ale unui exercițiu de alergare, trebuie să creșteți viteza sau intensitatea.

Cu cât exercițiul este mai greu, cu atât este mai eficient. Puteți alerga singur sau în grup, puteți alerga prin cartier, pe fugă sau la sală.

este corpul subțire în siguranță cum să pierdeți greutatea pentru forțele aeriene

Asigurați-vă că pista este sigură atunci când rulați singură. Rețineți că alergatul este un sport care poate este corpul subțire în siguranță un impact puternic asupra genunchilor și articulațiilor.

Dacă ați avut vreodată o accidentare la genunchi în trecut, poate alergarea nu este cea mai bună opțiune. Faceți antrenament ușor. Antrenamentul de forță include antrenament de forță și exerciții de înclinare fără a crește masa musculară.

Cum să ai un corp subțire | Sfaturi | June

Ar trebui să vă concentrați asupra exercițiilor de reducere a tonului și de tonifiere. De obicei, dacă vrei să devii subțire, evită greutățile grele și repetă iar și iar. Evitați exercițiile de antrenament de forță, deoarece vor crește dimensiunea mușchilor, făcându-vă să arătați mai mare în loc de subțire. Încercați pilates. Pilat este o serie de exerciții cu mișcări care pot ajuta la creșterea echilibrului, flexibilității și la construirea mușchilor slabi lungi.

Pilates necesită uneori utilizarea unor echipamente de exerciții, cum ar fi greutăți sau mingi de exerciții. Puteți lua o clasă de pilate, puteți lua lecții ghidate online sau puteți viziona videoclipuri pe internet.

De asemenea, puteți încerca yoga. La fel ca pilates, yoga include o serie de posturi care pot ajuta la creșterea flexibilității și a forței și a ajuta la construirea mușchilor lungi și subțiri. Puteți lua cursuri de yoga la sală, studiouri private de yoga sau practicați gratuit online. Este o idee bună să luați câteva cursuri de yoga cu este corpul subțire în siguranță experimentați pentru posturi și mișcări corecte.

Apoi, puteți încerca acasă.

este corpul subțire în siguranță pierderea în greutate traducție francaise

Când încercați să slăbiți pentru a deveni mai subțire, este important să urmați dieta corectă. Măsurarea dimensiunilor porțiilor vă poate ajuta să vă asigurați că mâncați cantitatea potrivită și nu în exces. Luați în considerare cumpărarea unui cântar alimentar sau pahar de măsurare setat pentru a urmări dimensiunile porțiilor pentru fiecare masă și gustare.

Nu trebuie să măsurați fiecare masă pe termen lung, dar respectarea dimensiunilor porțiilor în primele câteva săptămâni vă va ajuta. Consumați alimente bogate în proteine. Încercați să găsiți surse slabe și sănătoase de proteine.

Alimentele precum păsările de curte, ouăle, carnea de porc, ouăle, fructele de mare, carnea de vită slabă, leguminoasele și lactatele cu conținut scăzut de grăsimi sunt sărace în grăsimi proaste și bogate în proteine.

este corpul subțire în siguranță cum de a pierde în greutate rapid cu duromine

Consumați carbohidrați complecși. Pe lângă proteine, corpul dumneavoastră are nevoie de suficienți carbohidrați pentru a susține funcțiile zilnice de bază. Exercițiul aerob se bazează pe cantitatea de carbohidrați pe care o consumați. Dacă mâncați necorespunzător sau tăiați prea multe calorii, performanța dvs. Alegeți surse nutritive de carbohidrați pe tot parcursul zilei. Acest lucru va ajuta la furnizarea unor surse adecvate de nutrienți din carbohidrați.

Glucidele complexe au un conținut mai ridicat de fibre.

este corpul subțire în siguranță se va ajuta zilnic să vă pierdeți în greutate

În general, carbohidrații complecși sunt mai nutritivi decât carbohidrații rafinați sau prelucrați, rezultând o scădere a cantității de nutrienți din alimente. Consumați porții de fructe și legume pe zi. Proteinele și carbohidrații complecși vă ajută să vă antrenați pentru un corp mai subțire și mai ferm, dar fructele și legumele vă ajută să completați o masă bine echilibrată. Fructele și legumele conțin cantități mari de fibre, vitamine, minerale și antioxidanți.